VRAAG VAN DE MAAND: hoe en wanneer geef ik een contractaanvraag door?

VRAAG VAN DE MAAND: hoe en wanneer geef ik een contractaanvraag door?

VAN OPDRACHT NAAR CONTRACT
Heb je een opdracht te pakken? Super! t-heater brengt voor jou de administratie in orde. Maar wat stuur je nu precies allemaal door zodat het contract op een vlotte en correcte manier kan worden opgemaakt?

 

 

WAT LAAT IK WETEN?

Aangezien een dimona niet meer volstaat, moet je ons zoveel mogelijk info bezorgen vóór je start met werken.

Absoluut onmisbaar:

1. Jouw persoonsgegevens. Ben je nog niet ingeschreven bij t-heater? Geen nood, dit kan snel online.

2. Het BTW-nummer en/of adres van je opdrachtgever. Zonder te weten aan wie er mag gefactureerd worden, kan t-heater niets doen.

3. De datum van je opdracht. Het is belangrijk dat je steeds op voorhand je werkdagen doorgeeft.

4. De functie die je zal uitvoeren.

 

Ook belangrijk:

5. De locatie van je opdracht. Waar zal je werken?

6. Hoe je je zal verplaatsen naar de opdracht. Ga je met je eigen wagen?

7. Het bedrag dat je hebt afgesproken met de opdrachtgever. Betreft het een factuurbedrag (inclusief of exclusief BTW) of een brutoloon?

8. Jouw contactpersoon bij de opdrachtgever, mét e-mailadres.

9. Het aantal uren dat je zal werken: het begin- en einduur van de job.

10. Een referentie van het project.

Ter info: aanpassingen achteraf aan het contract zijn mogelijk maar niet onbeperkt.

 

HOE LAAT IK HET WETEN?

• Breng een persoonlijk bezoek aan je t-heaterkantoor en maak kennis met de persoon die je opdrachten vertaalt naar contracten.

• Bel de gegevens door via telefoon.

Mail je opdracht door naar een t-heaterconsulent.

 

WANNEER LAAT IK HET WETEN?

Contracten kunnen enkel en alleen worden opgemaakt voor werkdagen in de toekomst. Zorg er dus voor dat je ons steeds op voorhand inlicht.

Tijdens de kantooruren (ma-vr, 08u30-12u30 en 13u30-17u30) neem je telefonisch of per mail contact op met je vaste t-heaterconsulent of een t-heaterkantoor in je buurt.

Buiten de kantooruren (ma-vr, 06u00-08u30 en 17u30-23u00 / za-zo, 06u00-23u00) bel je onze permanentiedienst op het gratis nummer 0800/84 900. Een medewerker van t-heater zal je persoonlijk verder helpen.

Nog vragen? Contacteer dan je t-heaterconsulent of spring eens binnen in je t-heaterkantoor. Wij helpen je graag verder!

 

Auteur: Jolien De Ridder, consulente t-heater Gent

Informatie actueel op 12/12/2016